Alla inlägg den 31 december 2015

Av Josefin Lindberg - 31 december 2015 12:55

Jag erkänner, jag har varit dålig på att blogga..men det finns några anledningar för det! För det första så har vi haft massor med kul för oss..vi har förflyttat oss en hel del varje dag och så har jag inte haft något internet! Men idag har vi det, lagom till nyår! För tillfället befinner vi oss i Christchurch och har varit ute på stan en stund och tittat lite. Vi hamnade på ett musikevent vilket var trevligt men väldigt kallt så vi åkte tillbaka till campingen för att skåla in nyåret här, så gott nytt år på er. Själv har jag redan börjat 2016!

Det största som har hänt sedan jul är att vi lämnade Kiras gård bakom oss och åkte till sydön! Vi har haft toppenväder och väldigt fin utsikt från våran van, både på resande fot och inför natten!

Ovan är mest bilder tagna från våra campingplatser. Det jhr varit mycket vatten eller snarare hav, men också berg med snö! Vi har tränat en hel massa och sett så otroliga utsikter..vi har dock haft en dag med pissit väder, dvs det var mulet och regn hela dagen...men vi har det jättebra och roligt och har sett massor!

Nu ska jag sova så god natt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards