Alla inlägg under september 2016

Av Josefin Lindberg - 1 september 2016 09:15

Igår när jag vaknat plockade jag iordning lite i köket. Det var inte så mycket att göra, lite disk att plocka undan bara. När det var gjort bestämde jag mig för att åka till BP (bensinmack) för att dammsuga bilen innan jag satte in barnstolarna igen men när jag kom dit var dammsugaren ur funktion...drygt, så jag åkte och hämtade hundarna istället. Jag tog även med mig Maggie och Larry hem. Hundarna var väldigt trötta efter 6 dagar i kenneln så det var lugnt hela dagen. Vid 5 tiden kom de andra hem. Det har varit så tyst utan de andra så det var skönt när de kom hem. Jag fick en ny kompis!

Tai Mana valde den till mig. De hade haft det bra i Australien men de var glada att vara hemma igen. Idag har jag haft båda ungarna, det var skönt att ha dem hemma igen men shit vad trött jag är nu. Amaia har varit väldigt gosig idag, även Tai Mana har varit lite mer gosig än vanligt. Väldigt trevligt!

Ovido - Quiz & Flashcards