Direktlänk till inlägg 24 oktober 2016

Vacation!

Av Josefin Lindberg - 24 oktober 2016 03:30

Nu är jag på semester och det är så skönt. Igår packade jag bilen och åkte till Taupo. Jag kommer att utgå härifrån hela veckan. Jag har planerat upp saker att göra varje dag fom idag tom torsdag. Idag har jag hoppat fallskärm! Gissa om det var kul, även om det kändes lite lustigt när vi flyttade oss närmare dörren. Det var upplevelse som inget annat och definitivt något jag gärna gör om. Jag tror inte att det hade varit lika lätt att hoppa om jag inte hade haft Liam där med mig från det att jag klev in innanför dörrarna i hangaren tills att jag var tillbaka på backen igen, han pratade mig igenom hela grejen och skämtade hela tiden. Det gjorde ju inget att jag hade något att titta på heller. Men det började med att jag blev upphämtad i en limousine och avslutades med att jag blev avsläppt av den också! Bilder och video från hoppet har jag på ett usbminne så inga bilder på bloggen...

När jag blev avsläppt tog jag bilen till Huka Falls för att sedan laga mat och slappna av i bilen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Lindberg - 27 november 2016 09:55

Idag har jag varit på trevlig och säker resa middag hos Donna och Ricky. Det var en sista middag tillsammans hela familjen innan vi åker till olika länder de två närmaste veckorna. Nicki och James är de första som åker, de åker på torsdag till usa fö...

Av Josefin Lindberg - 13 november 2016 12:23

Jag blev just väckt av en stor jordbävning...inte lika stor som Christchurch som var en 7.2 men en relativt stor en. En som mätte 6.6 med centrum i norra delen av sydön. Den största jag har upplevt, min säng skakade rejält och hundarna skällde. Nu s...

Av Josefin Lindberg - 26 oktober 2016 06:52

Idag har jag varit i Waitomo och besökt två olika lysmasks grottor! Superhäftigt, speciellt när guiden, Taylor, lyste på dem så vi fick se när de rörde på sig och försökte knuffa varandra bort från väggen :) ...

Av Josefin Lindberg - 25 oktober 2016 05:55

Idag har jag varit i Hobbiton! Det var otroligt vackert men jag hade otur med vädret. Det regnade till och från men jag kom förberedd med paraply i högsta hugg :) Det finns inte så mycket att säga annars, bilderna talar för sig själva! ...

Av Josefin Lindberg - 16 oktober 2016 01:40

Jag glömde ju säga att jag fått ett nytt visum. Så nu är jag här på ett jobbvisum som är giltigt fram till sista december. Jag har även köpt en flygbiljett hem vilket känns både roligt och tråkigt...det ska bli skönt att komma hem och träffa alla ige...

Ovido - Quiz & Flashcards