Alla inlägg under november 2016

Av Josefin Lindberg - 27 november 2016 09:55

Idag har jag varit på trevlig och säker resa middag hos Donna och Ricky. Det var en sista middag tillsammans hela familjen innan vi åker till olika länder de två närmaste veckorna. Nicki och James är de första som åker, de åker på torsdag till usa för att hälsa på Nickis familj och är borta i en och en halv månad. På fredag åker Donna och Ricky på en veckas semester. Dagen efter de kommer tillbaka åker jag...Shit vad drygt! Bara en och en halv vecka kvar tills det är dags att säg hej då till min underbara nya zeeländska familj. Jag kommer att sakna dem något enormt, men som Nicki sa, vi ses igen!

Av Josefin Lindberg - 13 november 2016 12:23

Jag blev just väckt av en stor jordbävning...inte lika stor som Christchurch som var en 7.2 men en relativt stor en. En som mätte 6.6 med centrum i norra delen av sydön. Den största jag har upplevt, min säng skakade rejält och hundarna skällde. Nu ska jag bara försöka somna om!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards