Alla inlägg den 14 december 2015

Av Josefin Lindberg - 14 december 2015 13:00

Jag hostar fortfarande och det känns som om jag har hostat sönder min hals...men det har inte hindrat mig från att jobba. Jag började dagen med att mata kycklingarna och gisses vad de har växt under helgen! När det var gjort hämtade jag ballinor för att sätta upp mer klätterlinor för växterna i växthusen! Sedan hjälpte jag Geoff med att höja staketet på hönsgården och täppa för springorna så att de små inte kan komma ut när vi släpper ut dem. Detta är inte klart ännu men det sista kommer säkert att bli klart imorgon! Jag ordnade också lite middag, pasta och korv för att sedan hjälpa till att rensa upp i trädgården och sedan träna Speights. Jag matade också höns och kycklingar under kvällen.

Ovido - Quiz & Flashcards