Alla inlägg den 9 december 2015

Av Josefin Lindberg - 9 december 2015 10:17

Jag kände mig pigg i morse...men det var då det. Jag och Elin började med att mata kycklingarna och vattnade sedan växthusen. När det var gjort gick vi ner och kollade hur mycket gräs hästarna har kvar och sedan sätta upp ett staket. Men det visade sig att min pigghet bara varade en stund för min ork började ta slut fort så när staketet väl var på plats var jag slut... även idag blev det en eftermiddag i soffan..det känns inte bra när det är saker som ska göras men vad gör man när orken inte finns? Men jag samlade lite krafter så att jag orkade knäcka lite valnötter. Efter middagen var det dags att mata hönsen och då kom överskottsenergin så det blev sång och dans ute hos hönsen ocj s edan halvdäcka i soffan resten av kvällen. Då kom också huvudvärken som bara har blivit värre för varje minut...

Ovido - Quiz & Flashcards