Alla inlägg den 24 november 2015

Av Josefin Lindberg - 24 november 2015 10:10

Dagen har varit okej, men haft huvudvärk mer eller mindre hela dagen. När jag kom upp i morse bestämde jag och Elin oss för att följa med in till palmy där Anette ville gå förbi tatueringsstudion. Men innan vi åkte vattnade jag växthusen utan att bli blöt idag!! Inne i palmy gick vi till tatueraren och sedan till the Plaza. Vi var inne i olika affärer och när vi gick därifrån hade jag köpt mig en klänning...som om jag behövde en till?! Vi gick i några fler affärer och sedan åt vi lunch innan Geoff kom och hämtade upp oss. När vi kom hem bytte jag och Elin om för att plocka hästskit. Det gick bra och det var ganska skönt att vara ut, om än lite varmt. När vi plockat tre skottkärror med bajs blandade vi det nyplockade med lite bajs från "komposten" och la ut det runt rabarber och jordgubbar som behövde lite mer jord för att komma ner i backen. Så småningom var det dags för middag, Geoff hade gjort pizza! Kvällen avslutades med två avsnitt av Coupling, som inte alls är Nya Zeelendsk...

Jo, jag har vist bränt mig en del på ryggen så jag har börjat tappa skin...bara inte det bruna försvinner! Det är ju första gången som jag verkligen är brun så jag vill inte bli av med det...

Ovido - Quiz & Flashcards