Alla inlägg den 19 november 2015

Av Josefin Lindberg - 19 november 2015 09:33

Bion var kanon! Det sämsta var väntan mellam del 1 och del 2 och sedan att det var hur varmt som helst under del 2. Det fanns knappt något syre alls! Men som sagt, filmerna var jättebra! Vi var hemma omkring kvart i 3. Det var en fin natt med strålande stjärnor men dock lite kallt. På vägen hem såg vi en hel del djur, 3 pungråttor, 3 igelkottar och en liten hare som sprang framför bilen i säkert 1,5 km.
Jag hade tänkt ha lite sovmorgon idag och ställde klockan på tio i nio men som vanligt vaknade jag innan klockan ringde..redan klockan 8 vaknade jag men låg kvar i sängen till lite innan 10. Jag vattnade växthusen efter frukost och hjälpte sedan Anette att flytta ett staket så att hästarna fick mer gräs. Efter det hade Elin ätit frukost så det var dags att göra en del till till soffan på uteplatsen. Vi använde lastpallar. Jag sågade isär två pallar för att vi sedan hjälptes åt att spika och skruva ihop delarna. Vi satte fast ryggstödet efter lunch. Den blev ganska bra och jag är nöjd. När det var klart var det dags att tända brasan.

Det gick bra och vi fick bort det mesta i högen. När vi satt där hade vi bra utsikt över hästarna.

Kvällen avslutades med att Geoff grillade kött och korv och Elin och jag tittade på två avsnitt av en nya zeelendsk tv serie.

Nu sitter jag i min fåtölj på mitt rum och känner att det är dags att krypa i säng snart. Jag är väldigt trött och ska upp tidigt imorgon. Ska vara klar att åka klockan 8...
God natt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards