Alla inlägg den 18 november 2015

Av Josefin Lindberg - 18 november 2015 08:23

Dagen har varit bra och natten hoppas jag på blir ännu bättre. Sov lite längre idag för att orka med natten. Jag började med att vattna växthusen och släppa ut hönsen för att sedan vänta på att Elin skulle bli klar med frukosten. När hon var klar med den limmade vi fast de sista stenarna i badrummet och därefter bytte vi om för att kunna börja jobba. Vi tvättade och målade fjärilarna som vi ska hänga upp på uteplatsen. Vi satte även upp mer klätterlinor till vinrankorna!
Efter lunch var det dags för en ridtur..underbart! Men idag red jag på Paufi.

Det gick jättebra och när vi kom hem igen tränade jag lite mer med honom. Under träningen kände jag att det var någon som tittade på mig nästan hela tiden, Speights.

När träningen var klar gick jag in och bytte om för att kunna åka till Feilding och gå på bio. Så nu sitter jag här på biografen och väntar på att klockan ska bil nio så att film nr 1 kan börja. Film nr 2 börjar 00:01. Det är marathon som gäller, Mockingjay part 1 och part 2. Får se när det blir sängen för mig inatt..eller kanske imorgonbitti!

Ovido - Quiz & Flashcards