Alla inlägg den 21 november 2015

Av Josefin Lindberg - 21 november 2015 12:14

Jag vaknade vid åtta i morse, även fast jag kunde ha sovit längre. Jag gick då upp och släppte ut hundarna för att sedan lägga mig och läsa i sängen. När jag sedan gick upp vid halv tio gick jag ut och släpte ut hönsen och tittade till hästarna. När vi (Elin och jag) ätit frukost och gjort oss i ordning åkte vi på marknad i Cross Hill garden. Det var jättefint med mycket blommor, rhododendron i mängder!

Det regnade inte men var ganska blåsigt i mellan åt. Vi passade på att provsmaka det mesta för att få prova på nya saker. När vi väl kände oss nöjda med turen hade vi köpt var sitt armband och det var de. Vi åkte sedan in till Fielding för att köpa lite som saknades hemma. När vi var påväg hemåt började det regna och bara vi kommit innanför dörren så öppnade sig himlen! Kvällen spenderades framför Lord of the Ring och packa inför imorgon..

Nu ska jag sova för att orka köra tidigt imorgon..skulle kanske ha lagt mig tidigare!

Ovido - Quiz & Flashcards