Alla inlägg den 20 november 2015

Av Josefin Lindberg - 20 november 2015 11:46

Idag har varit en lugn dag. Jag och Elin skjutsade in Geoff till Palmy flygplats där han hämtade upp en hyrbil för att sedan åka till Taranaki. Elin och jag stannade sedan kvar i palmy efterspm Elin har tatuerat sig idag. Det blev jättefint. Men innan hon tatuerades gick vi ett varv på the Plaza och åt lunch. Jag började med att sitta med inne hos tatueraren Tim men efter att fjärilen var klar kom Noel in och behövde ha sin stol. Jag satte mig i entren och läste. Anette hörde sedan av sog och behövde byta bil eftersom hon och Caelan skulle åka till Geoff. Jag åkte in till Feilding, vilken jäkla trafik, och bytte bil. Jag åkte också och hämtade upp reservdäcket på verksaden för att sedan hämta upp Elin i palmy. Vi stannade också och köpte mat på vägen hem. Vi kommer att vara själva hemma i helgen och ta hand om djuren! Ikväll tittade vi på film och skrattade massor.
Nu är jag trött å ska sova. Måste komma ikapp med sovandet efter en natt på bion! God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards