Direktlänk till inlägg 23 september 2015

Regn!

Av Josefin Lindberg - 23 september 2015 11:01

Så idag har det regnat hela dagen...så det har inte blivit så mycket ute. Jag har matat hästarna både på morgonen och kvällen och så har jag lekt lite med Caelan. Annars har det varit städning för hela slanten. Jag började dammsuga hela huset och sedan gjorde jag rent duschdrapperiet. Efter lunch städade vi ur städskåpet..shit vad grejer och TRE dammsugare! Efter det torkade jag av alla ytor i köket och då också luckor och kylskåp inräknat. Det är ungefär vad jag har gjort idag. Jag har i och för sig också fått klart för mig att jag kan stanna här i fyra veckor. Gudars vad skönt. Nu kan jag slappna av och leta efter ett betalt jobb! Jo på fredag ska hela högen, dvs familj på 3, en au pair och fyra wwoofare åka slalom! Tjohoo!!!!!
Jo nu ikväll har vi tittat på film och så plockade jag iordning i köket. Det var min dag och tiden går så himla fort här...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Lindberg - 27 november 2016 09:55

Idag har jag varit på trevlig och säker resa middag hos Donna och Ricky. Det var en sista middag tillsammans hela familjen innan vi åker till olika länder de två närmaste veckorna. Nicki och James är de första som åker, de åker på torsdag till usa fö...

Av Josefin Lindberg - 13 november 2016 12:23

Jag blev just väckt av en stor jordbävning...inte lika stor som Christchurch som var en 7.2 men en relativt stor en. En som mätte 6.6 med centrum i norra delen av sydön. Den största jag har upplevt, min säng skakade rejält och hundarna skällde. Nu s...

Av Josefin Lindberg - 26 oktober 2016 06:52

Idag har jag varit i Waitomo och besökt två olika lysmasks grottor! Superhäftigt, speciellt när guiden, Taylor, lyste på dem så vi fick se när de rörde på sig och försökte knuffa varandra bort från väggen :) ...

Av Josefin Lindberg - 25 oktober 2016 05:55

Idag har jag varit i Hobbiton! Det var otroligt vackert men jag hade otur med vädret. Det regnade till och från men jag kom förberedd med paraply i högsta hugg :) Det finns inte så mycket att säga annars, bilderna talar för sig själva! ...

Av Josefin Lindberg - 24 oktober 2016 03:30

Nu är jag på semester och det är så skönt. Igår packade jag bilen och åkte till Taupo. Jag kommer att utgå härifrån hela veckan. Jag har planerat upp saker att göra varje dag fom idag tom torsdag. Idag har jag hoppat fallskärm! Gissa om det var kul, ...

Ovido - Quiz & Flashcards