Alla inlägg den 6 september 2015

Av Josefin Lindberg - 6 september 2015 07:19

Nedräkning på gång. Jag har packat. Vilket inte var lätt. Vad ska man egentligen ha med sig till att land med fyra årstider och bara ha 30kg? Det var inte lätt att besluta vad som behövs och inte men efter en liten stund (läs dagar) har jag fått ihop en resväska som väger 29.4kg Sen har jag ju också handbagaget..där får jag plats med lite till.
Igår var det rally utanför. Jag har sett bättre, tyckte att de körde lite långsamt. Kanske på grund av ett pucko som satt nästan mitt på vägen?
Jaha vad har mer hänt? Jag har varit hos min moster och ätit lunch vilket var väldigt trevligt. Jag fick träffa mina kusiner och säga hej då innan jag åker nu. Jo, jag har börjat vända lite på dygnet för att inte få tolv timmar på ett bräde. Nu går jag och lägger mig kl20 och går upp kl4 så det känns lite konstigt men vad gör man inte för att det ska bli bättre när jag kommer fram till Nya Zeeland?

Ovido - Quiz & Flashcards