Alla inlägg den 1 september 2015

Av Josefin Lindberg - 1 september 2015 22:32

Jaha, så är det bara en vecka kvar tills jag åker. Tiden har gått fort och jag har inte riktigt förstått att det är så snart som jag ska åka.
Nu har jag kommit tillbaka till mamma efter några kanondagar med lillebror i Göteborg. Idag har jag hjälpt honom och Johanna med att påbörja flytten till en större lögenhet. Jag tror att ni kommer att trivas jättebra där bara ni kommer i ordning. Ta den tid ni behöver och stressa inte för att bli klara!
Så, bara en vecka kvar och jag kommer inte att hinna med att träffa alla som jag skulle vilja träffa innan jag åker, men det är som det är, ni vet vilka ni är och vet om att jag tänker på er! Nu ska jag sova så att jag är pigg imorgon och kanske orkar göra något vettigt...städa ur bilen kanske. Vi får se!!

Ovido - Quiz & Flashcards