Direktlänk till inlägg 23 februari 2016

Gave a present and got one back!

Av Josefin Lindberg - 23 februari 2016 10:47

Igår måndag vilket innebar Mainly music. Inte lika många barn denna gång som förra men väldigt roligt och bar för barnen. Amaia skötte sig själv och gick runt och skarmade alla så jag kunde dansa oh sjunga med Tai Mana vilket han tyckte var väldigt roligt! Efter en halvtimme med musik och dans var det förmiddagsfika. Amaia åt som vanligt kanon och Tai Mana åt bra för att vara han. Under fikat pratade jag med andra mammor och vi hade väldigt trevligt tillsammans. Efter fikat var det lekdags och båda mina guldklimpar skötte sig exemplariskt och lekte för fullt. När det var dags att åka hem var de nöjde med allt de gjort och när vi kom hem åt vi lunch. Sedan var det mys framför tvn en stund och efter det en massa bus och hoppa på studsmattan i vattenspridaren!

Idag tisdag, Tai Mana går på dagis! Jag packade hans lunch och släpte sedan av honom på dagis. Amaia och jag lekte massor hemma och vips så var Nana Donna här. När de åktbytte jag tröja för att inte ha en nersnorad tröja när jag åkte till Levin för att gratulera Elin på 21 årsdagen! Grattis Elin, och tack för tårtan! Det är Elins födelsedag men även jag fick en present..eller jag och Elin fick en tillsammans av Tim så tack Tim, jag älskar den! När jag kom dit höll Tim på att tatuera Elin och sedan var det min tur. Jag och Elin ville göra något som symboliserar vår galensk...oops..vänskap ;P Vi beslutade oss för en liten tingeling bakom örat! Jag trodde att det skulle göra mer ont där men icke..det kändes bara konstigt, som om hela hjärnan vibrerade! Resultatet blev strålande och jag är väldigt nöjd! Nu ligger jag i sängen redo för att sova och en tur till Kimbolton och Kiras imorgon!

Just de, Grattis Hilma på 1årsdagen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Lindberg - 27 november 2016 09:55

Idag har jag varit på trevlig och säker resa middag hos Donna och Ricky. Det var en sista middag tillsammans hela familjen innan vi åker till olika länder de två närmaste veckorna. Nicki och James är de första som åker, de åker på torsdag till usa fö...

Av Josefin Lindberg - 13 november 2016 12:23

Jag blev just väckt av en stor jordbävning...inte lika stor som Christchurch som var en 7.2 men en relativt stor en. En som mätte 6.6 med centrum i norra delen av sydön. Den största jag har upplevt, min säng skakade rejält och hundarna skällde. Nu s...

Av Josefin Lindberg - 26 oktober 2016 06:52

Idag har jag varit i Waitomo och besökt två olika lysmasks grottor! Superhäftigt, speciellt när guiden, Taylor, lyste på dem så vi fick se när de rörde på sig och försökte knuffa varandra bort från väggen :) ...

Av Josefin Lindberg - 25 oktober 2016 05:55

Idag har jag varit i Hobbiton! Det var otroligt vackert men jag hade otur med vädret. Det regnade till och från men jag kom förberedd med paraply i högsta hugg :) Det finns inte så mycket att säga annars, bilderna talar för sig själva! ...

Av Josefin Lindberg - 24 oktober 2016 03:30

Nu är jag på semester och det är så skönt. Igår packade jag bilen och åkte till Taupo. Jag kommer att utgå härifrån hela veckan. Jag har planerat upp saker att göra varje dag fom idag tom torsdag. Idag har jag hoppat fallskärm! Gissa om det var kul, ...

Ovido - Quiz & Flashcards