Alla inlägg den 26 februari 2016

Av Josefin Lindberg - 26 februari 2016 21:45

Torsdag fredag var lugna. Torsdag var vi hemma, Tai Mana rockade si  pja, as hela dagen. Han öelte, pusslade och tränade alfabetet. Amaia lekte med sina leksaker och dagen bara flöt på. Fredag var Tai Mana på dagis som vanligt. Jag och Amaia lekte hemma. Efter vi hämtat Tai Mana på dagis åkte vi raka vägen till skate parken. Tai Mana tyckte att det var jätteroligt och njöt! Amaia gungade nästan hela tiden.

          

Lördag morgon åkte jag upp till Kimbolton och hjälpte Elin att flytta. Hon hade bestämt sig för att flytta hem till Tim vilket innebär att hon kommer närmare mig   

Jag hade inte min bil utan Saras, jisses vilken bil det är. Racerinredning! Den är jättesnabb och sätena är helt underbara. Man känner sig omhuldad! När Elin och jag packat in i bilen körde vi mot Palmy där vi gick lite på stan å fikade och sedan åkte vi mot Levin å hem till Tim. På vägen hem stannade vi i Shannon. De har en retro affär och jag kunde inte låta bli, jag köpte mig en blommig klänning!   

Elin och jag lagade middag tills Tim kom hem och sedan tittade vi på tv. Jag åkte från dem först vid tio tiden på kvällen men jag körde den fina bilen så det var inga problem med tröttheten. 

    Söndag åkte jag med Sara, Donna och barnen till HUHA, ett djurhem som tar emot rescue djur! Vi tittade på en ny vovve som är tio månader. Han var jättesöt och duktig på att gå i koppel. Han lyssnade bra och var väldigt gosig! När vi åkte därifrån åkte vi till ett kafé för lunch o gosh vilken kille! Det var fint att titta på i alla fall. När vi kom hem tog jag det bara lugnt och njöt av dagen.





Ovido - Quiz & Flashcards