Alla inlägg den 8 februari 2016

Av Josefin Lindberg - 8 februari 2016 11:17

Igår åkte jag och Elin till Paraparaumu och handlade ingredienser till bakning. Vi köpte en hel del och när vi kom hem därifrån satte vi igång och baka. Hela eftermiddagen spenderade vi i köket för att få i ordning allt tills idag. Amaia fyller ett år idag! Grattis lilltjejen!

Det blev mycket bakat, kanelbullar, mandel och vaniljbullar, kärleksmums, semlor och så självklart en prinsesstårta!

Hela släkten kom på besök och de tyckte att det var roligt att få smaka på allt vi bakat och tyckte att det var väldigt gott! Jag har fått lära mig en hel del genom att titta på och hjälpa till när Elin har bakat, jag har också tagit kopior på Elins recept!

Det var fullt hus och väldigt trevligt men gises vad trött jag är nu. Det ska bli skönt att sova men dagen har varit toppen! Tack Elin för sällskapet och bakningen, det var jätteroligt!

Ovido - Quiz & Flashcards