Alla inlägg den 14 februari 2016

Av Josefin Lindberg - 14 februari 2016 11:11

Igår var en dag som jag spenderade med Elin ute i värmen...över 30 grader! Det var ganska varmt. Jag åkte in till Otaki och mötte upp henne på en hästgård där det var en bridleless horse show, men bara en lite sådan. Vi var inte kvar där så länge utan åkte in till Levin för att gå på medeltidsmarknaden, som inte alls var som de i Sverige, inte ens i närheten! Men vi hade en bra och varm dag.

Vi gick två varv och kollade vad som erbjöds och jag köpte mig en ny ring! När vi gått två varv kände vi oss klara så vi åkte hem till Tim, som dock jobbade, men Elin hade nyckel så vi kom in. Påvägen hem dit stannade vi till och handlade frukt för att kunna göra en fruktsallad!

Det var en toppendag med mycket prat och skratt som vanligt när vi är tillsammans! Tack för en toppendag Elin!
När jag kom hem käkade jag middag och tog sedan med Rocko till floden för att svalka av oss.

Idag har varit en lugn dag, jag har bara varit hemma och tagit det lugnt. Det har varit varmt idag också så mitt på dagen går det inte att göra så mycket utan att bara ta det lugnt. Det har varit en skön och välbehövlig dag där inget har blivit gjort! Nu ska jag sova så att jag orkar med morgondagen!

Ovido - Quiz & Flashcards