Alla inlägg den 27 mars 2016

Av Josefin Lindberg - 27 mars 2016 09:26

Idag har vi haft folk över! Vi har haft grillfest och det var jätteroligt. Matua är superbra på att grilla! Det spelar ingen roll vad det är för kött eller grönsaker, det blir alltid gott, till och med lamm!
Gaz är alltid lika trevlig och pratar massor :) Jag träffade även nytt folk idag vilket inte är helt fel. Men men, en grillfest är en grillfest, vad kan jag säga? Men när det är småbarn med så blir det en tidig kväll, i alla fall för de andra!
Själv sitter jag på Otaki Racecourse och väntar på att bion ska börja. Det är sista visningen under Maoriland film festival. Kvällens film heter Three Wise Cousins. Jag hoppas att den är bättre än den sista jag tittade på i fredags, vilken jag inte förstod alls och den var så dålig att hela biosalongen skrattade sig igenom den!

Annars så har påsken varit bra hittills. Igår var vi hos kompisar inne i Otaki där ungarna letade påskägg, jag hjälpte Tai Mana så han hittade flest ägg!
Nu börjar min film snart, får se när jag kommer hem och om jag vaknar i tid imorgon för att följa med till Nanna!

Ovido - Quiz & Flashcards